Oloa Fou Fa'asalaina afi

Su'e manogie le gata e mafai ona tumu lo tatou fale i mole manogi manogi, ae maua ai foi se siosiomaga lelei ola o le "fale manogi".O le tele o taimi, tatou te filifilia le suauu taua sa'o.E ala i le gaosiga o le Aroma diffuser machine, e mafai e tagata ona faʻaleleia le lelei o le moe pe a uma ona manavaina e le tino o le tagata.

87115

O le mea moni, o le manatu o le faʻaaogaina lelei osuauu tauao le i ai o se masini diffuser Aroma matagofie.Ua matou mafaufau lelei uma lava mo oe.Sei o tatou o mai e vaʻai pe fetaui lenei masini Aroma diffuser ma ou manaʻoga?

 

Muamua lava, o le taʻiala galue o lenei masini diffuser Aroma o le iloa lea o le faʻasalalauina o le puao vai ma le fesoasoani a se laupepa atomizing, ina ia mafai ai ona aumaia le suauu taua i le ea.O le laupepa atomizing o lenei masini diffuser Aroma e faia i mea TDK, ma o le vibrator maualuga maualuga e oʻo atu i le 3.0MHz.I le taimi lava e tasi, o le ultrasonic atomizing laupepa e maua ai le malosi o le vibration masini, lea e mafai ona suia ai le vai i totonu o mole vai i lalo ifo o le 10UM, ona faʻatupuina ai lea o le mamafa le lelei i totonu o le vaʻa vai ma le fesoasoani a le matagi, Fine atomized. e mafai ona sosolo atu mole o le vai i le ea.

 

E mafai ona iloa o le faagasologa atoa o le atomization diffusion e matua maaleale, agamalu ma faʻasaienisi, o lea e le faʻaleagaina ai e lenei masini Aroma diffuser vaega masani o le suauu taua aʻo galue, ma faʻateleina le aafiaga atomization.

87112

LeneiMasini fa'asalalau manogie mafai ona uuina le 180ML o le vai i le taimi e tasi, o lea tatou te le manaʻomia ai le utaina o le vai poʻo le suauʻu taua i taimi uma.Ole laititi laititi e mafai ona tumau mo le 6-10 itula.

 

O le saogalemu o le faʻaaogaina o lenei masini Aroma diffuser e maualuga tele foi.E mafai fo'i ona galue i le taimi moni lona masini fa'amumu fa'amago fa'apipi'i.O le taimi lava e mu ai le vai, e mafai ona faʻaaogaina le polokalame atamai faʻamalosi, lea e matua faʻaeteete ma faʻapipiʻi.

 

I totonu o le fog out of this Aroma diffuser machine, o le moli ua mamanuina foi "ma le faʻamoemoe faʻapitoa".O le faʻamalamalamaga o loʻo taulaʻi atu i luga o le puao, e fausia ai se tuʻufaʻatasiga atoatoa o le malamalama ma le puao, lea e mafai ona fai mai e fatuina ai se siosiomaga fiafia!

 

O lenei masini Aroma diffuser e fetaui lelei mo le tele o vaaiga, pe tuʻu i totonu o le potu malolo poʻo luga o le moega, poʻo luga o le laulau mo le 'aiga o le moligao, e iai se sitaili tulaga ese!


Taimi meli: Oke-26-2022