E fa'afefea ona filifili le humidifier sa'o?

E tele nauahumidifiers i luga o le maketi.E fa'afefea ona filifili le humidifier talafeagai?Ole fa'amama sili ona lelei ole mea lea e mafai ona e fa'atau e ala ile va'ai ile mea mata'ina ma malamalama pe fa'apefea ona aoga.

20201116269C57C3FDE84CE89F216D80107D085B

1.Ultrasonic humidifier

Ultrasonic humidifier fa'aogaina le vibration maualuga e ta'e ai le vai i ni vaega laiti o le lautele, ona fa'aogaina lea o le masini pneumatic e feula ai nei vaega i totonu o le ea, fausia ai se puao vai puao, ina ia ausia ai le susu.

Tulaga lelei

O lo'o i ai le tele o le fa'amaluluina, fa'avavevave le fa'amama fa'alelei, fa'aogaina le fa'aogaina, maualuga le tau fa'atinoga ma le la'ititi la'ititi.

Fa'aletonu

E tatau ona e filifili e i ai le ituaiga e faʻaaogaina tekinolosi i le vai, a le o le a feulaina mea e pei o minerale ma siama i totonu o le vai i se isi itu i le ea, ma a mitiia e tagata o le a mafua ai le leaga.

O la matou faʻailoga e sili ona lelei i tekinolosi ultrasonic.E malosi tele a tatou tekonolosi vai e pei ofa'amama mama,humidifier otometi, ea malulu ma fa'avevela fa'avevela, fa'amama fa'akomepiuta,ma isi.

Afai e lelei ma vaivai le lelei o le vai i le lotoifale, ona filifili lea o le ultrasonic humidifier e tusa ai ma ona tulaga lelei o le tau-lelei, tele faʻafefeteina voluma, tino laʻititi, faʻaitiitia le malosi faʻaaogaina ma le leo mama.

 

2. Fa'amama ausa

Ose fa'amama ausagalue e ala i le fa'amafanafanaina o le vai e maua ai le ausa ma tu'u atu e fa'asusu se potu.

Tulaga lelei

Fa'amama mafanafana, fa'amama puao, leai se pa'epa'e pa'epa'e, leai se siama, ausa vai, mama mama ma maloloina.

Fa'aletonu

O le malosi e fai si tele, ma e masani ona manaʻomia e faʻamama fua pe sui papa faʻamama.

u=2220656666,473254017&fm=26&fmt=auto.webp

3. fa'amama le fa'asao

E fa'aogaina e le fa'amama e le o le puao le upega fa'amama e fa'afefe ai le vai i luga o le pesini, ma o le a susu le ea mago pe a uma ona ui atu i totonu o le upega susu susu, ma o le a feulaina e le ili le ea mama.

Tulaga lelei

Leai se ea fa'asusu le puao, leai se pauta pa'epa'e.

Fa'aletonu

E masani ona manaʻomia le faʻamama ma sui, faʻamama le le mautonu, o le tele o oloa gaosi e matua tele, ma e tele naua avanoa.

O lefa'amalūlū e le fa'asao e talafeagai mo le tele o taimi, ma vai molelaula humidification e matua maloloina.O mole mole vai e fesuisuiai le tele o le eria, o le maualuga o le susu, ma o le tau o le a sili atu ona taugata.

1639638412

4. Ea mama

Le fa'amama eafa'aaoga se fa'amama fa'apitoa po'o se uili fa'amalūlū e ta'amilo i totonu o le vai.O le susu mai le faʻamama e faʻafefe i le ea ma o mea leaga i le ea o loʻo faʻapipiʻiina i luga o le vai i le taimi o le taamilosaga ona faʻamamaina lea i totonu o le vai.

Tulaga lelei

E masani lava e le mana'omia le suiina o fualaau fa'amalulu, leai se puao fa'asusu ma leai se pa'epa'e pa'epa'e.Ma e sili atu le mautu nai lo le aafiaga humidification humidification lautele.IT e iai foʻi le aʻafiaga o le faʻamamaina o le ea.

Fa'aletonu

Ole aofa'i ole fa'amama e lautele.

O a matou oloa e aofia ai le faʻamamaina o taavale, faʻamamaina o le ea,humidifier ea fa'apisinisi, Ultrasonic mist humidifier, ma otometi humidifier ma isi. O lo'o i ai i tulaga lelei ma o latou olaga tautua e umi atu le fa'amama lautele.

 


Taimi meli: Tes-16-2021