O le a le vai e sili ona lelei e tu'u i totonu o le vai?

O le a le vai e sili ona lelei e tu'u i totonu o le vai?

 

 

30d6164c634d407fa45ebc820ac2f9c3

Wmatuamoa tatoukiea malulu po'o totonufaamafanafana fola, o le a tatou lagonaina o totonueae matua mago ma le to'a, leai se mea o iaio le taumafanafana po o le taumalulu. O lea lae to'atele tagata o le a fa'atau ni mea fa'amalūlū e fa'aoga e fa'ateleina aio lesusū i totonu.

I aso nei, i totonu o le matou fale poʻo le ofisa, e faʻamama aifa'aaoga soo.

1

Tna ia mulimuli atufesoasoanie faailoa ai poo le a le vaio lesilie tuu i totonufa'asusu.

Muamua, o le a le vai e sili ona lelei mo faʻamaʻain tau mafanafana.Eousmatua vevela tele.Aua o le taue vevela ma mafua aimago.Eo le a aumaia ai ia i tatou le tiga faaletinot.Ai le taimi nei e toatele tagata o le a filifili e faʻatau mo i latou lava se mea faʻafefe, ina ia mafai ona latou faʻatumu vai.  

710hpabJnaS._AC_SL1500_

1, Vai mama:Ite fautuaina e faʻaopopo sina vineta,ona o le vinekae mafai ona sterilize.

2, Vai fa'amama:Ape a uma ona fa'apuna e mālūlū, ma fa'aaoga pepa faamama e fa'amama ai nisi o mea leaga ma vai alkali.

3, Vai minerale:Go lo'o i ai le tele o minerale, o le a fa'aleagaina ai le fa'amama ma fa'aleagaina ai le ea, ma fa'atupu ai siama.

4, vai paipa:Caua le fa'aopoopo sa'o le vai paipa i le mea fa'asusu.Aua o vai paipa e iai minerale eseese.It o le a mafua ai le faaleagaina o le evaporator o le humidifier, ma o le vai alkali o loo i ai o le a aafia ai foi lona olaga auaunaga.Ole chlorine atoms ma microorganisms ile paipa vai e mafai ona mafua ai le filogia e ala i le feulaina o le puao vai ile ea.Afai e malo le vai paipa, o le puao o le vai e sasaa e le mea faʻamalūlū e maua mai ai le paʻepaʻe paʻepaʻe ona o le calcium ma le magnesium ion, e faʻaleagaina ai le ea i totonu.

 

Filifili la po o le a le ituaiga vai e taua tele mo le soifua maloloina.Talu mai lena taimifa'asusuavea ma mea faigaluega i aso taitasi mo i tatou.Ae maise o atunuu atia’e.Ua masani tagata i lea ituaiga olaga.


Taimi meli: Mati-09-2022